mandag den 16. september 2013

Lækker fiskeret

Er jo ved at tømme min fryser - og fandt noget røget hellefisk som jeg ikke lige viste hvad jeg skulle bruge til - så tænkte det må jeg lave noget med :)

 Kogte noget pasta og lagde i et fad.

 Lagde nogle fiskefiletter ovenpå (dette er vist torsk)

 Ovenpå her lagde jeg det røget hellefisk.

 Ovenpå igen lagde jeg noget seranoskinke (det var det eneste jeg ville have brugt indtil jeg fandt hellefisken)

 Så dækkede jeg det hele med optøset spinat jeg lige pressede væsken ud af (uha det var koldt :) )

 Ovenpå igen lagde jeg revet ost.

Kom i tanke om at jeg havde noget madlavningsfløde - så det hældte jeg ovenpå (skulle nok have været på inden osten :) )

Så satte jeg det i ovnen i 30 min (men 40-45 min ville nok ikke skade - fisken var kun lige lunken)
Men det smagte rigtig godt ;)




1 kommentar:

  1. Mmm... det ser lækkert ud. Dejligt med inspiration til fiskeretter. Jeg synes det er svært at finde på andet end fiskefileter og -frikadeller :)

    SvarSlet